OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Przemysław Suchodolski, Jakub Kraciuk, Marcin Idzik
Marzena Żakowska, Lech Drab, Marek Klasa
Tomasz Dobrogoszcz, Tomasz Fisiak, Agata Handley, Krzysztof Majer
Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Sebastian Bobowski
Kamil Antonów, Dominika Dörre-Kolasa, Mirosław Włodarczyk, Monika Lewandowicz-Machnikowska, Iwona Sierocka, Krzysztof W. Baran, Krszysztof Walczak
Zaburzenia rozwoju płci a sport wyczynowy to kompendium wiedzy na temat zagadnień identyfikacji płci u sportowców w ujęciu biologiczno - medycznym. Monografia przedstawia problematykę różnicowania cielesno – płciowego, która jest ze swej natury dość skomplikowana i nie zawsze zrozumiała dla wielu osób. Wynika to między innymi z coraz bardziej agresywnego podejścia do kwestii płci, w którym dominuje społeczno – kulturowe ujęcie zagadnienia płci. Wynikające z tego „nowe postrzeganie płci w sporcie, przyniosło wiele zamieszania i chaosu, które niestety nasilają się, i jak można sądzić zmierza do całkowitej negacji płci w tradycyjnym ujęciu. Wiele z tych tematów zostało w książce poruszonych. Znajdziecie tam Państwo zagadnienia dotyczące miedzy innymi: - Weryfikacji płci w sporcie wyczynowym - Transpłciowości w sporcie - Hiperandrogenizmu - Zaburzeń rozwoju płci w spocie wyczynowym - Oznaczania i roli testosteronu w sporcie - Oraz wiele innych… Książkę dedykujemy lekarzom, sportowym, endokrynologom, andrologom, działaczom sportowym, trenerom, a także zainteresowanym tą tematyką studentom Akademii Wychowania Fizycznego.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.